PUDER HIBISKUSOWY

Walentynki za pasem więc przychodzę do Was z trochę magicznym przepisem. Wyjątkowość jego to nie tylko smak ale również przepiękny kolor…

img_8829

Potrzebujemy:

  • 2/3 szklanki cukru pudru
  • 1/3 szklanki suszonych kwiatów hibiskusa

img_8823

Pierwszy raz robiłam go parę lat temu. Pamiętam mój zachwyt jak go skosztowałam. Przepis pochodzi z cudownego bloga Kucharnia. Zmodyfikowałam go jednak odrobinę pod siebie. Dosypałam więcej tych cudownych kwiatów. Smak przez to, mimo cukru, stał się bardziej kwaskowaty. Idealny.

img_8827

Wystarczy oba składniki zblendować na puder.

Poświęcam mu osobna notkę, bo myślę że na to zasługuje. Tak samo jak na osobną sesję. Nie raz użyje go do różnych słodkości. W następnym wpisie zapraszam na trufelki dla zakochanych z jego użyciem. W końcu kolor zobowiązuje… Cóż innego tak bardzo kojarzy się z miłością?

img_8824

2 thoughts on “PUDER HIBISKUSOWY

Skomentuj

