DRUGIE ŻYCIE: BIAŁY KREM Z RESZTEK

Kalafior, jajko sadzone, ziemniaki z koperkiem, mizeria…. Brzmi jak lato. A co jeśli zostaną resztki? Mam na to sposób!

Wykorzystałam

RESZTKI:

  • 1/3 dużego kalafiora, ugotowanego
  • 3-4 łyżki mizerii
  • 2 łyżki ziemniaków z koperkiem

 

POZA TYM:

  • bulion drobiowy krakus
  • szczypiorek
  • płatki migdałków

Koncentrat bulionu KRAKUS dostałam w paczce od producenta. Już wcześniej go znałam i muszę przyznać że jest to super sprawa! Wiem, że w dzisiejszym świecie, jest mnóstwo osób, które starają się jak najwięcej zrobić samemu. Droga na jakiekolwiek skróty jest zabroniona dla nich. Ja na pewno nie należę do nich. Wszystko z umiarem. Po prostu. Zdarza mi się korzystać z różnych udogodnień bo czemu właściwie nie? Ugotowanie choć dobrego bulionu trochę trwa. Według mnie można CZASEM przymknąć oko i ułatwić sobie życie…

Resztki wrzucamy do garnka. Zalewamy bulionem KRAKUS oraz litrem wody. Gotujemy przez około 10 minut. Zupę odrobinę schładzamy (gorące wywary tępią noże) i blendujemy na gładki krem. Gotową zupę posypujemy szczypiorkiem oraz prażonymi płatkami migdałów. I nie zmarnowały się resztki obiadu! Smacznego!

One thought on “DRUGIE ŻYCIE: BIAŁY KREM Z RESZTEK

Skomentuj

